Forum Settings
       
This Forum is Read Only

How to ride a bot for freeFollow

#1 Jan 31 2009 at 7:52 AM Rating: Excellent
**
313 posts
Sooo, I'm sure everyone has seen Wilco. Say what you will, but I am convinced he is a bot, and not a very well programmed one for that.

We've all had our days that we cant find a tele, but alas, why pay a bot if that's the only tele you can get? Not to condone "Hey, why pay a real person for a tele because I can get a free one thru a badly coded bot", but you gotta do what you gotta do to get where ya wanna go.

But anyways, so you /sh Tele-Dem 2k or similar, and wilco invites (btw, his /p hello is coded in). Simply goto wilco, put 2k in the trade box, and hit OK(accept trade, w/e). However, if you hit cancel directly after hitting OK, he will have not accepted trade and you will exit the trade screen. Then he will proceed to tele you for free ^^

I just ran across the fluke in his coding when I accidentally put 20k in one day and hit cancel trying to save my overpayment. Much to my surprise, he tele'd me anyways. But he's not an entirely stupid bot, if you try putting 1g in he wont take it.

Edit: Seems Wilco is a JP prime player, as at 3AM he was actually on his character, but the next morning he was botted again *shrug*

Edited, Feb 4th 2009 6:48pm by crimsonclear
#2 Feb 01 2009 at 11:36 PM Rating: Good
Sage
****
4,960 posts
>.>
____________________________
Siralin the Vile wrote:
Zisa doesn't need to drug ******** ******* come to Zisa.

75DRG/75PLD 3/24/04-12/24/08, 6/1/09-??/??/??
#3MagnumInnominandum, Posted: Feb 02 2009 at 8:39 PM, Rating: Sub-Default, (Expand Post) Step your gil game up doggy, 2k ain't nothin to a bwoss, I'll make it rain on that bot, throw like 200 stacks up like it's nothing. I'm out here rick rossin' it son.
#4 Feb 02 2009 at 9:55 PM Rating: Good
Scholar
**
495 posts
I heard rumors bots like this existed never used one to might knowledge. I'm lucky enough to have access to most areas with outpost warps, warp, the level 36 teleports and whitegate warp NPC.

It's kinda scary that people will pay 2k for teleports when most areas are easy access warp by NPC's.

Thanks for the info crimson. It made me laugh a little when I heard people create bots to tele-taxi for gil.
____________________________
I will edit, add, slash out or remove portions of my post as needed.
Do you like my post comment: YES/NO?
#5 Feb 03 2009 at 6:12 AM Rating: Excellent
****
4,337 posts
I can remember a while ago, someone was talking about a tele-bot that all you needed to do was trade it a fire crystal.

But yeah, having all the OPs, and the past warps really does make life insanely easier.
____________________________

Baron von Annabella wrote:
Sogoro Quick Hands wrote:
You don't know Whoads much do you?
Yes, I do. I meant, he's the kid on the forum I'd most like to violate.

Professor Lemmi wrote:
Whoads has a big **** and has the right to do with it what he pleases.

NixNot wrote:
Whoads is still ***.

#6 Feb 03 2009 at 7:18 PM Rating: Good
Scholar
**
495 posts
Whoads the Eccentric wrote:
I can remember a while ago, someone was talking about a tele-bot that all you needed to do was trade it a fire crystal.

But yeah, having all the OPs, and the past warps really does make life insanely easier.


They obviously don't think people will catch on. Maybe they just don't care think about someone giving them a few unmistakable items. when the bot clicks except the trade always fails because the bots inventory is full. The auto-stack makes that less likely, probably still possible.
____________________________
I will edit, add, slash out or remove portions of my post as needed.
Do you like my post comment: YES/NO?
#7 Feb 04 2009 at 3:48 PM Rating: Good
**
377 posts
I cheated a telebot last night
I approve this thread lol
____________________________
75's= Enough to be a Loser +1 :(
Bastok rank 10/ CoP-/RoZ Complete
Screwdriver Dynamis, Fealty LS
<insert fun catch phrase here>
This forum is read only
This Forum is Read Only!
Recent Visitors: 19 All times are in CDT
Anonymous Guests (19)