Forum Settings
       
Reply To Thread

Skeeter...c'mere...I'll help you!Follow

#1 Feb 04 2004 at 5:40 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Ok Skeeter...you have a mere 20 posts left...word association time!

What's the first thing that comes into your mind when I say: (one post for each! Smiley: laugh )

Salad?

Blue?

Tricycle?

Wet?

Sock?

Banana?

Beans?



____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#2 Feb 04 2004 at 5:46 PM Rating: Excellent
Lol.

I'll play along, but less blatant than that.

Salad?

Tossed

Blue?

Balls

Tricycle?

Inferior (BigWheel is much better)

Wet?

Sprocket

Sock?

Puppet

Banana?

Hammock

Beans?

Official fruit of my Country! Lol..
____________________________
Muted
#3 Feb 04 2004 at 5:47 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Ok...only another 17 lists of words to come up with.

See who helps to 5K...you dirty rat.
____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#4 Feb 04 2004 at 6:01 PM Rating: Excellent
Hmm. Thanks to you I've gotten 2 posts in 20 min.

You suck at this game. Smiley: laugh
____________________________
Muted
#5 Feb 04 2004 at 6:17 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
OK then:

Nerd

Weiner

Donut

Clock

Ring

Key

......

____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#6 Feb 04 2004 at 6:24 PM Rating: Excellent
Quote:
Nerd


Me

Quote:
Weiner


Oscar

Quote:
Donut


Hole

Quote:
Clock


Workorange

Quote:
Ring


A-ling

Quote:
Key


Hole
____________________________
Muted
#7 Feb 04 2004 at 6:26 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Wine

Wheel

Sun

Pain

Red



C'mon 4 K!!


Edited, Wed Feb 4 18:27:21 2004 by Tare
____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#8 Feb 04 2004 at 6:28 PM Rating: Excellent
Quote:
Wine


Red

Quote:
Wheel


Big

Quote:
Sun


Kist

Quote:
Pain


-ful

Quote:
Red


Wine

Hehe...
____________________________
Muted
#9 Feb 04 2004 at 6:31 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Ok this is almost it!!

Nipple

Bum

Foot

Tooth

Eye

____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#10 Feb 04 2004 at 6:34 PM Rating: Excellent
Quote:
Nipple


Hair

Quote:
Bum


Is on the step, Don't fall off the step or you might hurt your bum!!

Quote:
Foot


Loose

Quote:
Tooth


Ache

Quote:
Eye


of the Tiger
____________________________
Muted
#11 Feb 04 2004 at 6:35 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Eye of the Tiger? LOL!

Post

Queen

Jerk

Tard

Hmmm..seems to be a trend in this one. Smiley: smile
____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#12 Feb 04 2004 at 6:49 PM Rating: Excellent
Quote:
Post


count

Quote:
Queen


Skeet

Quote:
Jerk


Steve Martin

Quote:
Tard


Totem Smiley: grin

Well. This is it.

4000 Posts!

Was I supposed to say something meaningful on this 4000th post?

I thought so, but then I figured, why start now?

I'll shoot for something meaningful on the big 5k, perhaps I'll be a bit more book-smart by then.

Edit: Wootles!

Edited, Wed Feb 4 18:50:12 2004 by Skeeter
____________________________
Muted
#13 Feb 04 2004 at 6:54 PM Rating: Decent
grats

I may finally sleep easily tonight knowing you hit the 4000th - and 4001th for that matter

Woody
____________________________
Guinness - making my life a little better and my spellings a little worse.

Morden Rasp server
Guin - level 12 human magician
Maidomoney - level 3 high elf tradeskiller
Janson - level 11 gnome wizard - level 60 fishing ;) gnomes rock
Guinnessa - level 10 dwarf rogue
#14 Feb 04 2004 at 6:56 PM Rating: Good
*****
16,288 posts
Congrats Skeeter!

And welcome to OOT, Woody. You fit in eerily well...
#15 Feb 04 2004 at 6:59 PM Rating: Good
Sacrificial Lamb
*****
16,110 posts
Skeeter (4k posts) = slacker
Totem (6k posts) = heroic effort

Totem
____________________________
Born-on date: 2076

Zombo.com

Obama

Winner of Last(tm) VIII!

Winner of the 2008 Allakhazam March Madness tourny

"Totem is the personification of whiskey soaked evil" --Annabelle

"You're special, pumpkin, but not speshuler than the 'Bama Black Snake" --AtomicFlea
#16 Feb 04 2004 at 7:00 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Skeeter + Totem = World's Nerdiest Man with 10,000 posts.

Smiley: laugh

Congrats Skeeter.





____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#17 Feb 04 2004 at 7:00 PM Rating: Decent
Hehe

Surprising really that by **** (can I say that here - ah well I just did) people off for not reading the OOT bit can help me fit in places.

thanks for the welcome. When my game finally arrives I will get addicted to it and will have less time to post here as I waste my prime years levelling up. Thanksfully not against chubbas this time. In fact if there is even a sniff of a chubba in EQ I am going to cry - but will still have you guys bookmarked :D

Good set of people here
____________________________
Guinness - making my life a little better and my spellings a little worse.

Morden Rasp server
Guin - level 12 human magician
Maidomoney - level 3 high elf tradeskiller
Janson - level 11 gnome wizard - level 60 fishing ;) gnomes rock
Guinnessa - level 10 dwarf rogue
#18 Feb 04 2004 at 7:16 PM Rating: Good
Liberal Conspiracy
*******
TILT
Cripes. I had to go through self examination and spilling the beans about my personal life to get Tare's help. **** you, Tare!
____________________________
Belkira wrote:
Wow. Regular ol' Joph fan club in here.
#19 Feb 04 2004 at 7:25 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Jophiel...who loves you, baby?

How's that going by the way? Ohhh wait, better not turn this thread into something other than a place to give Skeet kudos. I might get sent to the tower.
____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#20 Feb 04 2004 at 7:27 PM Rating: Good
Liberal Conspiracy
*******
TILT
Skeeter is the bee's knees!

That should hold him content for a bit.
____________________________
Belkira wrote:
Wow. Regular ol' Joph fan club in here.
#21 Feb 04 2004 at 7:32 PM Rating: Good
YAY! Canaduhian
*****
10,279 posts
Ok, I don't think he's looking....

So, what have you been doing? How's Jophiel, Jr? Met any interesting ladies lately? Smiley: wink2

Oh crap, he's back...

Skeeter is the best queen ever!

Edited, Wed Feb 4 19:59:08 2004 by Tare
____________________________
What's bred in the bone will not out of the flesh.
#22 Feb 04 2004 at 8:22 PM Rating: Good
Liberal Conspiracy
*******
TILT
Read my newest thread for what I've been up to the last hour or so Smiley: wink
____________________________
Belkira wrote:
Wow. Regular ol' Joph fan club in here.
#23 Feb 04 2004 at 9:48 PM Rating: Decent
Official Shrubbery Waterer
*****
14,054 posts
Gratz Skeeter. One day I too hope to become a Queen... uhh.. nvm... scratch that...

Anyways, welcome Woody. I'm also kind of new here, so don't feel like a stranger. C'mon in, have a drink, take a load off. Just watch out for the other people here, some of 'em bite (Tare).
____________________________
Almalieque wrote:
I'm biased against statistics

Reply To Thread

Colors Smileys Quote OriginalQuote Checked Help

 

Recent Visitors: 57 All times are in CDT
gbaji, Jophiel, Kastigir, Samira, someproteinguy, Turin, Xsarus, Anonymous Guests (50)