Forum Settings
       
This Forum is Read Only

SPQR Fails Hardcore ...Follow

#1 Oct 05 2008 at 8:31 PM Rating: Default
*
216 posts
Yeah you know it, you heard me say it! YOU PHAIL!

Sup, Ramsos, Zidrux, Deci, ***************** rest of the people. Sup?

No, this isn't a flame thread, haven't been here in months...thought I'd stop in to say Hi. lol
____________________________
[img]http://img299.imageshack.us/img299/9228/escaflonemn1.gif[/img]
#2 Oct 06 2008 at 2:59 AM Rating: Decent
*
144 posts
^^^ still a noob.


sup esca, how's things goin?
____________________________
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?43283

Dinarii- 100+3 Woodworking
Server: Ifrit
Profession: Ranger/Thief/Black Mage-75
LS: Deliverance
Leader of PowerOutage Dynamis.

"Hitting a ranger without shadows is like kicking a bean bag chair, you won't mess up unless something stupid happens" - Eaglestrike
#3 Oct 06 2008 at 6:07 AM Rating: Default
*
216 posts
**** man, jobs here are Crazy to try to get if you don't know, on and off with jobs as the economy turns to **** and gas is 5$ per gallon woot.

But ****, I am making a living all *************** forgot about the alla site till I was searching some **** and alla popped up in the autosort.

SPQR around? What you been doing, and where is that tard Sanriku...
____________________________
[img]http://img299.imageshack.us/img299/9228/escaflonemn1.gif[/img]
#4 Oct 06 2008 at 10:05 AM Rating: Good
Scholar
47 posts
/wave Esca
____________________________
Passtschon >>> Hume Male
===============================================
Ifrit
===============================================
85DRK 85SMN 85WAR 85RNG 85BLM 85NIN 85SAM 85WHM
#5 Oct 06 2008 at 11:03 PM Rating: Decent
*
144 posts
rofl pretty much in the same boat cept i didnt quit ffxi rofl


got another munchkin runnin around bringing the total to 2 he just turned 1 a few months ago, and my daughter just turned 3 last month.

Got myself a job as a C.O. for a state prison about an hour away from the house and its been goin pretty well, hours kinda suck but it's the only job ive had that gave me good benefits and decent pay. plus i get a crazy amount of paid time off. just got off a 6 day stretch, all paid for, no work. WOOOOOOHOOOOO!

havent really seen or heard much from SPQR altho i do see the bright freakin yellow pearl runnin around once in awhile. just not too sure what they've been up to as of late.
____________________________
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?43283

Dinarii- 100+3 Woodworking
Server: Ifrit
Profession: Ranger/Thief/Black Mage-75
LS: Deliverance
Leader of PowerOutage Dynamis.

"Hitting a ranger without shadows is like kicking a bean bag chair, you won't mess up unless something stupid happens" - Eaglestrike
#6 Oct 08 2008 at 8:56 AM Rating: Decent
*
216 posts
Passt can't talk to me! He stoles meh Shigeto Bow +1 =o =o =o =o

>_> <_<; Hi lol
____________________________
[img]http://img299.imageshack.us/img299/9228/escaflonemn1.gif[/img]
#7 Oct 26 2008 at 1:38 PM Rating: Default
*
111 posts
Hey esca, SPQR has been doing fine doing all the stuff that doesnt require a bot program like salvage and sea and dyna. Havent really checked alla in awhile so i only just now saw this post.
____________________________
75 DRK WAR SAM PLD BLU BRD DRG. 391 Merits ATM.
SPQR Linkshell.
#8 Oct 31 2008 at 10:03 AM Rating: Default
*
216 posts
@#%^ you!

You replied late, kinda made me sad inside. =\

But glad to see people doing Ok.

Welp, back to my idleness of afkness for another 6-10 months. lol Bai

Edited, Oct 31st 2008 2:03pm by Escaflone
____________________________
[img]http://img299.imageshack.us/img299/9228/escaflonemn1.gif[/img]
#9 Dec 17 2008 at 11:47 PM Rating: Default
2 posts
Whats up Ifrit :)


see a few names here, hola!!
#10 Dec 21 2008 at 12:13 AM Rating: Decent
16 posts
Esca you noob. Sup man, its ur old buddy Edric. You ***, why'd you quit?

I have my mule Escaflonesmom locked in my mog house and my moogle has been instructed to do horrible things to her. So go ahead and send me another one of those sweet PM's.

Edited, Dec 21st 2008 4:18am by FedaykinOfDune
This forum is read only
This Forum is Read Only!
Recent Visitors: 15 All times are in CDT
Anonymous Guests (15)