Forum Settings
       
Reply To Thread

Let us know if it comes upFollow

#1 May 17 2011 at 5:36 PM Rating: Default
38 posts
TOPIC
#2 May 17 2011 at 6:12 PM Rating: Decent
3 posts
i dont get the "cannot connect to server" now, says connecting to server but times out. just hope it comes on soon lol
____________________________
Potsrus Eru Meta
Vortmir Elf Stack Cleric
Vortage Hum Pwr Bard
#3 May 17 2011 at 6:38 PM Rating: Decent
36 posts
Brain, gimme your IGN now so i can remember to group with you when servers come back on
#4 May 17 2011 at 9:06 PM Rating: Default
38 posts
IGN? My name will be Darrgoth, I will most likely be a Human Bard.
#5 May 18 2011 at 4:34 AM Rating: Decent
16 posts
ign = in game name.
#6 May 18 2011 at 8:52 AM Rating: Decent
30 posts
Hey jet, what are you going to make? I been wanting to pl a resist cl and with you two I can finally do that :)
#7 May 18 2011 at 9:34 AM Rating: Decent
16 posts
People still powerlevel? Why not level the normal way?
#8 May 18 2011 at 9:57 AM Rating: Decent
22 posts
there's power leveling cause there aren't enough groups anymore to level the right way. :(
#9 May 18 2011 at 10:06 AM Rating: Decent
16 posts
If you duelbox then level up as other people do. Pickclaws 1-20. Roots n Herbs till 30. Dawn Maiden 30-45 then Trees 45-60.
#10 May 18 2011 at 10:07 AM Rating: Default
38 posts
Has anyone checked the servers today?
#11 May 18 2011 at 11:29 AM Rating: Decent
25 posts
yep everyone pl's or does hunt and gathers qs.. You can easily get to lvl 60 in 3-4 days no problem... There's still grps but hard to find tthem.. I came back with one ps2 got another few weeks later.. Debating if wanna hook up 3rd one..
____________________________
/*60 Paladin*\ /*60 Necromancer*\ /*60 Magician*\ /*60 Wizard*\
/*60 Alchemist*\ /*60 Cleric*\ /*60 Ranger*\ /*60 Enchanter*\
/*52 Magician*\
#12 May 18 2011 at 11:57 AM Rating: Decent
16 posts
Twork wrote:
yep everyone pl's or does hunt and gathers qs.. You can easily get to lvl 60 in 3-4 days no problem... There's still grps but hard to find tthem.. I came back with one ps2 got another few weeks later.. Debating if wanna hook up 3rd one..


I am debating this as well. I got my 2nd ps2 when the servers were down but I am really pondering getting 1 more.
#13 May 18 2011 at 12:31 PM Rating: Default
38 posts
o_o any check serverrrrsss...
#14 May 18 2011 at 4:01 PM Rating: Decent
25 posts
ya i feel ya on that one Randy.. lol i still have the very first ps2 i had over6 years ago got it when grand theft auto made its debut to playstation idk if thing even works, i dont have disc,mem card,network adapter, or controller so bout 60-80 investment so i dont know.. same thing happen when i quit years ago was dual boxing started to tri then quit few months later bc my server hodstock was becoming dead.. just lil afraid of repeating history.. plus with tanking i have troubles with my tank/petter at times lol
____________________________
/*60 Paladin*\ /*60 Necromancer*\ /*60 Magician*\ /*60 Wizard*\
/*60 Alchemist*\ /*60 Cleric*\ /*60 Ranger*\ /*60 Enchanter*\
/*52 Magician*\
Reply To Thread

Colors Smileys Quote OriginalQuote Checked Help

 

Recent Visitors: 41 All times are in CST
Raolan, Anonymous Guests (40)